Nejčastější dotazy

OBJEDNÁVKY

 

Jak nakupovat na Vašich stránkách?

Je to velmi jednoduché a intuitivní. Na stránkách novysad.cz si vyberete svůj konkrétní produkt a ten si dáte do Nákupního košíku. V pravém horním rohu vidíte Váš nákupní košík. V nákupním košíku můžete upravovat počty kusů a v dalším kroku si vyberete Vám nejvíce vyhovující způsob platby a metodu dodání. Následně se dostanete do posledního kroku, kde zadáváte své osobní údaje včetně doručovací adresy a bud můžete provést registraci, či nákup dokončit bez ní. K dokončení celého procesu objednání už chybí jen Odeslat objednávku, čímž automaticky schvalujete Obchodní podmínky našeho eshopu.

 

Můžu si objednat bez registrace?

ANO, můžete. Pokud nechcete využívat výhod registrace, tak Vám veškeré informace o stavu Vaší objednávky budeme zasílat na Vámi zadanou emailovou adresu zadanou při dokončení nákupu. 

 

Jak poznám, že byla moje objednávka přijata?

Během několika sekund po dokončení objednávky Vám dojde na Vámi uvedenou emailovou adresu Potvrzení Vaší objednávky včetně všech detailů o vybraném produktu/tech, finanční hodnotě objednávky, metodě platby a dodání a zadané doručovací adrese.

 

Co zaručuje kvalitu nabízeného zboží?

Samotná značka Nový sad Třešňovka, kde dbá na dodržování veškerých pravidel, aby produkty vypěstované v sadu byly co nejkvalitnější. Přímo v sadu se ovoce zpracovává, čímž je zaručena kvalita samotných výrobků.

 

Můžu změnit nebo stornovat objednávku?

ANO, snažíme se pro Vás udělat maximum. Pokud chcete objednávku zrušit, tak je nutné co nejdříve nás informovat, bud prostřednictvím emailu eshop@novysad.cz, nebo formou sms/telefonu na čísle 737 202 088. V okamžiku, kdy je Vám doručen email o expedici Vaší objednávky, již nelze objednávku změnit a v tom případě doporučujeme zásilku od dopravce nepřevzít.

 

Můžu si zboží objednat telefonicky nebo emailem?

NE, nechceme být za Vás zodpovědní za to, co si objednáte. Eshop je velmi intuitivní a celý proces nákupu Vám zabere pár minut. A Vy si před dokončením objednávky zkontrolujete, že jste veškeré informace uvedli dle svých požadavků.

 

 

PLATBA A FAKTURACE

 

Jaké jsou možnosti platby?

Na našem eshopu se snažím Vám nabídnout co nejvíce možnosti pro Vám vyhovující výběr platby. Nabídku plateb uvidíte v dalším kroku dokončení objednávky.

 

Kdy obdržím fakturu k objednanému zboží?

Fakturu Vám odesíláme na Vaší emailovou adresu uvedenou při dokončení nákupu. A to v okamžiku, kdy Vám posíláme potvrzení o potvrzení o dokončení objednávky. Tato faktura je přiložena jako příloha k emailu a je ve formátu PDF. 

 

Je placení kartou online bezpečné?

ANO. Na našich stránkách spolupracujeme se společností Go Pay. Po dokončení objednávky jste přesměrováni na zabezpečené stránky Go Pay. Základem je standard bezpečnosti 3D Secure a stránky jsou zabezpečeny a přenos informací o platební kartě mezi serverem a prohlížečem (uživatelem) probíhá v šifrované podobě.

 

Proč mi nelze platit kartou?

Důvodů může být několik. První může být chybně zadané informace o samotné kartě při zadávání-v tom případě stačí zadat platbu ještě jednou a pro jistotu si vše zkontrolovat. Pokud i tak platba neproběhla, tak může být prošlá platební karta (platnost karty je vyznačena přímo na kartě). Pokud i platnost karty je v pořádku, tak bud Vaše karta nepovoluje platby na internetu, nebo máte nastaveny limity nízko, popřípadě jste přesáhl počet plateb za den. Toto můžete zkontrolovat v internetovém bankovnictví, popřípadě kontaktovat svou banku.

 

 

DOPRAVA

 

Jaké jsou možnosti dodání zboží?

Na našem eshopu se snažíme Vám co nejvíce vycházet vstříc. Proto při dokončení procesu nákupu máte několik variant dopravy na výběr včetně ceny za každou nabídnutou dopravu.

 

Kolik zaplatím za dopravu zboží?

Záleží jen na Vás, jak vysoká tato částka bude. Nabídka možnosti je široká a záleží jaký typ dopravy si vyberete. A přímo při výběru způsobu dopravy je uvedena i cena za dopravu. A aby jsme Vás motivovali, tak nabízíme i dopravu zdarma v hodnotě objednávky dle zvoleného dopravce .

 

Jak mohu sledovat stav své objednávky?

V případě registrovaného zákazníka po přihlášení, můžete v sekci Moje objednávky vidět číslo zásilky a po prokliku Vás systém přesměruje na stránky dopravce s detailem Vaší zásilky. V případě, že nejste registrování, Vám při expedici odesíláme informačním email, na adresu uvedenou při dokončení nákupu. V emailu je přímo odkaz na stránky dopravce, kde též vidíte detail Vaší zásilky.

 

Za jak dlouho můžu očekávat dodání mé objednávky?

CO NEJDŘÍVE! Naším cílem je, aby jste byli maximálně spokojeni. Vše záleží na času odeslání Vaší objednávky. Zpravidla můžete očekávat svou objednávku za dva pracovní dny od data potvrzení objednávky. Jinak se snažíme, aby standardní dodací doba byla do 3pracovních dní od obdržení objednávky.

 

Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

ANO, můžete. Vše záleží na tom, jakou přepravní společnost a jaký jejich produkt jste si vybrali pro doručení Vaší zásilky. 

 

Doručujete zboží i do zahraničí?

NE. V tento okamžik je eshop a nabídka dopravy na rozvoz pouze po celé České republice.

 

REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

 

Mám právo odstoupit od kupní smlouvy?

ANO. Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete jej vrátit do 14ti dnů od dodání, bez udání důvodu nebo vyměnit do 30ti dnů za jiné. Detailněji o podmínkách vrácení nebo výměny zboží naleznete ZDE.

 

Jakým způsobem mám zakoupené zboží vrátit?

Je to jednoduché. Stačí vyplnit FORMULÁŘ, který naleznete přímo klikem na formulář. . Poté zboží vhodně zabalit a odeslat. Zásilku můžete bud odeslat sami na adresu Nový sad Třešňovka, 671 78 Troskotovice, nebo nám dáte vědět na emailovou adresu eshop@novysad.cz kde máme zásilku vyzvednout a my vše zařídíme. Detaily k celému procesu naleznete ZDE.

 

Jaká je délka záruční lhůty u zakoupeného zboží?

Dle data spotřeby, které je uvedeno na obalu každého produktu.

 

Jak probíhá vrácení peněz?

V okamžiku, kdy obdržíme Vámi odeslané zboží zpět, Vás budeme informovat emailem Potvrzení o vrácení zboží.

Pokud jste za zboží platil/a platební kartou online, online převodem, nebo bankovním převodem, tak Vám peníze pošleme zpět na bankovní účet, který nám uvedené do formuláře. Vrácení peněz proběhne běžně do 7dnů od přijetí vráceného zboží.

V případě dobírky Vás budeme kontaktovat emailem za účelem sdělení čísla bankovního účtu, na který má být částka převedena. Vrácení peněžních prostředků proběhne zpravidla do 7dnů od sdělení údajů o bankovním účtu.

 

Objednané zboží dorazilo poškozené, co mám dělat?

Pokud už v okamžiku, kdy máte zásilku převzít od dopravce jeví známky poškození, tak tuto zásilku nepřebírejte. Zásilka se vrátí k nám, a my vše zkontrolujeme a pošleme Vám obratem novou zásilku se zbožím.

V případě, že i tak převezmete zásilku a následně zjistíte, že zboží je poškozené, je naše společnost zodpovědná za vzniklé vady na zboží. Proto nás kontaktujte na emailové adrese eshop@novysad.cz nejpozději do 48hodin od převzetí zásilky, aby jsme mohli vše včas vyřešit s dopravcem. Více naleznete ZDE.